Sunday 13 February 2011

Pastry untuk minum petang




Baru saja masak pastry untuk makan petang sambil tengok astro, lapar ni sebab tengahari tadi tak masak so tak ada lah gambar lauk-pauk nak letak kat sini.

Sekali sekala nak tukar juga selera asyik makan masakan melayu jer kali ni masakan barat lak, ni pastry yang kedua saya buat ingat lagi tak kalau saudara/i ikuti fb saya pernah tunjukkan gambar pastry yang saya buat dulu tapi kali ni bentuk dia lain sikit bulat yg dulu memanjang....apa pun intinya tetap sama sebab yg tu jer yang saya suka makan.

Saja masak banyak sikit pastry ni nanti boleh bawa balik kat tempat kerja bagi kawan-kawan merasa sama. Kalau nak tahu macam mana nak buat pastry ni bolehlah hubungi saya....

2 comments:

  1. looking at pictures of food always make me hungry.

    ReplyDelete
  2. yes i will sent u this recipe soon hope be patient.

    Thanks Nava

    ReplyDelete